2013 m. sausio 23 d., trečiadienis

Pijus ir fotografe

Tas parkas apie kuri rasiau.
Sveiki. Tai jau ketvirtasis mano post'as. Labai aciu uz 800 + perziuriu. Ir, judame, klibame iskart prie esmes. Realiai visai ne tai buvau suplanaves rasyti ka dabar skaitysite, taciau taip netiketai nukrypau nuo savo galvoje laikytos temos ir jums paruosiau visai kita uzrasa.
Siandiena mano diena buvo gan nuobodi, tad pamaniau kad kol dar yra nemazai sniego, tiksliau kol jis neistripo, padarysiu keleta ziemos kadru. Tai gi, ilgai negalvojes, griebiau visa turima fototechnika, ir pajudejau miesto centro link. Siaip jau pagrindinis mano tikslas buvo parkas (matote nuotraukoje).
Ir ryskioji persona is nugaros.
Fotografuoju sau ramiai, apie nieka per daug negalvodamas (isskyrus tai ka fotografuoju). Ir, visai netiketai mano akys uzfiksuoja toliau stoviniuojancia, „ryskia persona“. Atrodo lyg fotografuoja, ar filmuoja. Is pradziu palaukiau kol ta persona uzfiksuos jai reikalingus vaizdus, kad nepasirodyciau nemandagus ir neilisciau i kadra. Na, lyg ir uzfiksavo, ir as pajudejau jos link (tiesa sakant judejau link miesto centro). Prieinu arciau, ir pasirodo jog tai jauna, zavi, ryskiai - drasiai apsirengusi panele, prisitvirtinusi aparatura prie stovo fiksuoja ziemiskus vaizdus. Kadangi rankose taip pat laikiau technika, kaip kokie pazystami ar bendradarbiai vienas kitam nusisypsojom. As paejau toliau uz jos, ir pamaniau kad uzfiksuosiu kaip ji dirba. Padariau kelis kadrus, ir staiga ji jau stovi prie manes klausdama ar fotografuoju savo malonumui ar tai mano darbas (kalbejo vokieciu k.) Zinoma atsakiau kad kol kas tik savo malonumui, bet ateiti neatmetu galimybes is to uzsidirbti pragyvenimui. Na, issikalbejom, ji norejo  „papyskinti“ mano fotoaparatu, as jos taip ir gavosi netiketa pazintis. Detaliai dialogo nerasysiu cia ir visko nepasakosiu, prie esmes priejau.
Siaip rimtai, zmones cia labai faini. Ta prasme nuosirdus, draugiski ir pan. Zinoma ne visi, bet tokiu yra tikrai gana daug.
Tai gi, toks mano ketvirtasis post'as. Gal ir jums buvo nutike kasnors panasaus? Pasidalinkite savo istorija komentaruose.

Dekui kad skaitet ir tikiuosi buvo idomu.
Su pagarba,
Pijus.
P. S. Taip pat pridedu kruvele nuotrauku. Tikiuosi patiks. (nepabijokit nuotrauku pasididinti)
Ryski persona is arciau.
Prie stulpo prisales dviratis.
Sustingusi gamta.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą