2013 m. sausio 21 d., pirmadienis

Pirmasis post'as

Dalinuosi su jumis pirmuoju sio blogg'o kadru.
Fotografuota mano numyletame Kaune.
       Na, kaip siuo metu populiaru (ypatingai paaugliu tarpe), ir as pradedu rasyti (blogg'a ta prasme). Siaip ne poetas as, tad eiliu tikrai nekursiu. Cia, noriu su jumis pasidalinti savo aistra, ir daugelis mano draugu ar siap zmoniu kurie pazysta mane zino, jog mano aistra yra fotografija.
       Fotografuoju jau apie dvejus metus, nezinau kiek istobulejau nuo pirmu kadru, tik jus tai zinote mielieji. Stengsiuos su jumis dalintis visais savo darbais bei ispudziais. Stengsiuosi rasyti kuo dazniau. Tikiuosi bent keleta is jusu sudomins sie mano uzrasai.
       Jei kils kokiu klausimu apie fotografija (siuo atveju mano aistra), drasiai klauskite. Galit klaust ir apie mane, jei idomu. Nezinau ar tai imanoma (klausti, ar siaip komentarus rasyti)(jums ta prasme), blogg'a rasau pirma karta savo gyvenime...
      Trumpai apie mane: As esu Pijus. Gimiau ir uzaugau Kaune. Siuo metu gyvenu Vokietijoje, Offenbach am Main, taciau butent mielasis Kaunas mano nuomone ir itrauke mane i fotografijos pasauli. Jau dauugiau nei puse metu gyvenu uzsieni, ir labai pasiilgstu savo gimtojo miesto. Parasiau jog apie save, o rasau cia apie Kauna... Zodziu, tikiuosi su kitais post'ais blogg'o rasyme tobulesiu...
P. S. Sorry kad nera LT raidziu, pas mane klaviatura Vokiska :/

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą